Diensten Telemarketing

Telemarketing

  • Een groter draagvlak realiseren voor uw goede doel?
  • Behoefte aan meer structurele inkomsten?

Goed contact met donateurs is voor alle goede doelen belangrijk. In een wereld waar het ‘Bel-me-niet-Register’ de telemarketing teistert, weet 4DMC als geen ander de telefonie naar een niveau van een prettig gesprek te brengen. Waarborging van gesprekskwaliteit hebben we dan ook hoog in het vaandel. Hierin maakt 4DMC het verschil!

Telemarketing met enthousiasme

In het hart van het Contact Center staat Telemarketing centraal, zowel outbound als inbound. Met 70 seats biedt 4DMC een groot scala aan mogelijkheden voor optimaal contact namens uw bedrijf. Onze medewerkers zijn getrainde bellers met allen een ruime ervaring met donateurwerving via telemarketing, maar bovenal zijn het aardige mensen die op een gepaste wijze communiceren en een hart voor goede doelen hebben.

4DMC gaat samen met u kijken naar uw wensen. Vervolgens zullen wij een op maat gemaakte campagne opstellen. Zo worden er doelstellingen en verwachtingen opgesteld die als leidraad dienen voor het bellen. Vanaf de start heeft u direct online inzage in de resultaten van uw actie. Ook ontvangt u een dagelijkse rapportage met de voortgang.

4DMC wil zich graag onderscheiden als contact center door het bieden van een uitgebreid dienstenpakket:

Wervingskosten

Benieuwd wat een campagne voor u kan opleveren? Vul dan snel bij ‘Wervingskosten’ uw wensen in en ontvang direct een offerte op maat.

Multichannel

Wilt u uw outbound-campagne combineren met andere marketing tools zoals bevestigingsbrieven, email, sms en chat? Laat dit ook door 4DMC uitvoeren voor een optimale afstemming van uw campagne. Kijk bij multichannel en ontdek een wereld aan mogelijkheden om misschien uw campagne nóg succesvoller te maken.