Nieuws

Inboundafdeling 4DMC naar Woerden

10-04-2017

Onder aansturing van Callcenter Manager Peter Coelman en Supervisor Desiré Rondeel zal vanaf heden alle inbounddiensten op locatie Woerden uitgevoerd worden.
Sinds de start op het gebied van inbound in 2014 voor Unicef is deze afdeling flink gegroeid. Inmiddels is 4DMC werkzaam voor maar liefst 8 klanten om inbound retentie en/of service gesprekken te voeren. De locatie in Woerden biedt (nog) meer mogelijkheden voor groei voor de toekomst voor deze afdeling.

En zo werd besloten dat het op maandag 3 april voor veel van onze collega's een spannende dag was: Inbound verhuisde van IJsselstein naar Woerden. Zelfde werk, zelfde supervisor, bijna zelfde inrichting en toch heel anders. Andere reistijd, ander uitzicht en weer heel veel nieuwe collega's.

De afgelopen 2 maanden is er zeer hard gewerkt aan deze verhuizing en supervisor Desiré Rondeel heeft haar mensen goed begeleid in dit proces. Daarom was het ook geen verassing dat de opstart maandagochtend zeer soepel verlopen is.

Woerden is ruim 20 collega's rijker en we gaan nu vooral verder bouwen aan het groter maken van onze Inboundafdeling. En er is geen beter uitgangspunt te bedenken dan dat we dat gaan doen met dit proces en vooral ook met deze kanjers!

Lees meer

4DMC in actie voor Giro555

24-03-2017

Op 29 maart komt heel Nederland in actie voor giro 555 voor de actie ‘Help slachtoffers hongersnood’.

De grootste humanitaire ramp sinds 1945 dreigt. Ruim 20 miljoen mensen in Nigeria, Jemen, Zuid Soedan en Somalië worden in hun voorbestaan bedreigt door extreme droogte.
Nederland staat op om wat te doen en op 29 maart probeert de organisatie van Giro555 zoveel mogelijk mensen te motiveren om mee te helpen. Dat doen ze online, op radio en op TV.  

De hoop is dat veel mensen gaan bellen en daarvoor zullen in verschillende callcenters in oa. Zoetermeer, Ede, Almaar, Almere, Hilversum, en Arnhem mensen klaar zitten.

Deze belangrijke actie kan het Callcenter van 4DMC natuurlijk niet aan zich voorbij laten gaan. In Woerden zal ook 4DMC klaar zitten met 45 mensen om zich in te zetten voor deze actie. 

Super inspirerend en erg eervol om onderdeel te zijn van het grootste nationale event op humanitair gebied van 2017.

Help slachtoffers in Hongersnood!

Lees meer

Open Dag in IJsselstein op woensdag 24 mei!

28-09-2016

Hét Contact Center voor goede doelen zoekt Collega's die net zo goed kunnen luisteren als praten…

In IJsselstein staat het sympathiekste contact center van Nederland. Sinds 2008 zijn wij een begrip binnen de nationale fondsenwerving en is ons hoofdkantoor gevestigd in IJsselstein. Voor onze vestiging in IJsselstein zijn wij op zoek naar net zulke sympathieke collega’s.

Werken bij 4DMC

Wat is er zo sympathiek aan ons contact center? Wij werken uitsluitend voor goede doelenorganisaties. Voorbeelden zijn: UNICEF Nederland, de Nierstichting, Nederlandse Hartstichting, Make a Wish, Rode Kruis, Cordaid, Wereld Natuur Fonds, Oxfam Novib en World Animal Protection. Voor onze klanten benaderen wij telefonisch leden en donateurs. Wij doen dit met oprechte betrokkenheid en interesse. Word telefonisch fondsenwerver bij 4DMC!

Door het succes van onze aanpak vertrouwen steeds meer goede doelen hun telefonische werving toe aan 4DMC en zijn wij verheugd per september onze tweede vestiging te openen. Daarom zoeken we per direct veel nieuwe collega’s die van nature enthousiast zijn en affiniteit hebben met de goede doelen waar wij voor werken. Werkervaring in een contact center is daarbij geen vereiste, belangrijker is levenservaring. Je bent iemand die zich goed kan verplaatsen in de ander, die goed kan luisteren. Die zich wil inleven in onze goede doelen en de noodzaak van hun bestaan begrijpt en actief een steentje wil bijdragen om hun belangrijke campagnes én inzet wereldwijd te blijven garanderen. Ideaal te combineren!

Het is duidelijk: bij 4DMC is iedereen welkom, ongeacht leeftijd of achtergrond. Wij hebben veel collega’s die het werken bij ons combineren met hun eigen bedrijf, zorg voor kinderen of ouders, vrijwilligerswerk enzovoort. Bij 4DMC wordt gewerkt van 09.00 - 21.00 uur op maandag t/m vrijdag en op de zaterdag van 10.00 - 16.00 uur.
Zodoende kun je zelf kiezen welke dagen en tijden je wilt werken, en is dit dus flexibel in te delen naast andere bezigheden. Het enige wat wij vragen is dat je minimaal 12 uur per week wilt werken, je in wilt zetten voor een goed doel, gemotiveerd en enthousiast bent, in een prettige werkomgeving wilt werken en het belangrijk vindt om te werken in een bedrijf waar sfeer voorop staat. Kom even sfeerproeven op de Open 4DMC Dag!

Open dag op woensdag 24 mei van 10.00-11.00 uur of van 19.30-20.30 in IJsselstein

Wil je ook eens van deze sfeer proeven? Kom dan op woensdag 24 mei van 10.00-11.00 of van 19.30-20.30 uur naar ons kantoor op de Newtonstraat 5 te IJsselstein. We laten je dan graag zien wat wij jou te bieden hebben.

Meld je voor 23 mei aan via e-mail adres m.duursma-meijer@4dmc.nl

4DMC is echt een ander contact center waar je een toptijd kunt beleven. Je krijgt een gedegen training voor je aan de slag gaat en wordt jaarlijks voorbereid op de toets voor het telemarketing-certificaat. De verdiensten zijn marktconform en ook voor je CV is 4DMC een aanwinst! Trekt dit je aan, spreek en schrijf je vloeiend Nederlands en kun je overweg met de PC? Bel dan snel met 030-8501866 of mail je motivatie en CV naar Myrthe Duursma-Meijer via m.duursma-meijer@4dmc.nl. Je bent van harte welkom!

Lees meer