Nieuws 4DMC positief het nieuwe jaar in!

2012 is begonnen en het Contact Center van 4DMC heeft er zin in! Met trots kijkt directeur Marc Ruygt terug op het jaar 2011. Hij zag het Contact Center groeien van 36 belseats naar inmiddels 66 belseats. Naast de uitbreiding op agents en supervisors vond in het managementteam uitbreiding plaats. Naast teamleider Michelle Slagter werd Rinske de Boer aangenomen als Data Analist en Myrthe Duursma-Meijer als medewerker Personeelszaken. Wegens de uitbreiding in het Contact Center staat er momenteel nog een extra vacature open voor Teamleider. Het is een druk jaar geweest voor het Contact Center maar men mag trots zijn op de behaalde resultaten voor de goede doelen.

Naast het Contact Center van 4DMC is in 2011 4-EVA van start gegaan met Caroline de Vet aan het roer. 4-EVA is gespecialiseerd in persoonlijke werving en begeleiding van vrijwilligers. Deze dienst blijkt direct in te spelen op een grote behoefte van meerdere goede doelen: het vinden van vrijwilligers, zoals collectanten en wijkhoofden. Wegens dit succes is 4-EVA ook op zoek naar meer medewerkers, zie vacatures!

Naast de uitbreiding van het Contact Center en de oprichting van 4-EVA is sinds kort ook de website van 4dmc.nl live gegaan. Op deze website is informatie te vinden over o.a. onze diensten, klanten, cases en vacatures. Tevens is het doel om periodiek nieuwsbrieven digitaal te versturen. Dus wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen bij 4DMC, meld je dan snel aan op de homepage!

Voor 2012 hoopt 4DMC met een goed gevuld Contact Center door te gaan met fondsen werven voor de goede doelen sector. Ook dit jaar zal er gestreefd worden om hét nummer 1 Contact Center te worden op het gebied van donateurwerving voor non-profitorganisaties.

Terug naar nieuws