Nieuws Inboundafdeling 4DMC naar Woerden

Onder aansturing van Callcenter Manager Peter Coelman en Supervisor Desiré Rondeel zal vanaf heden alle inbounddiensten op locatie Woerden uitgevoerd worden.
Sinds de start op het gebied van inbound in 2014 voor Unicef is deze afdeling flink gegroeid. Inmiddels is 4DMC werkzaam voor maar liefst 8 klanten om inbound retentie en/of service gesprekken te voeren. De locatie in Woerden biedt (nog) meer mogelijkheden voor groei voor de toekomst voor deze afdeling.

En zo werd besloten dat het op maandag 3 april voor veel van onze collega's een spannende dag was: Inbound verhuisde van IJsselstein naar Woerden. Zelfde werk, zelfde supervisor, bijna zelfde inrichting en toch heel anders. Andere reistijd, ander uitzicht en weer heel veel nieuwe collega's.

De afgelopen 2 maanden is er zeer hard gewerkt aan deze verhuizing en supervisor Desiré Rondeel heeft haar mensen goed begeleid in dit proces. Daarom was het ook geen verassing dat de opstart maandagochtend zeer soepel verlopen is.

Woerden is ruim 20 collega's rijker en we gaan nu vooral verder bouwen aan het groter maken van onze Inboundafdeling. En er is geen beter uitgangspunt te bedenken dan dat we dat gaan doen met dit proces en vooral ook met deze kanjers!

Terug naar nieuws