Over 4DMC

4DMC Your Partner in Fundraising

4DMC is het Contact Center voor de ondersteuning van goede doelen met het werven van donateurs. We zien onszelf ook niet als callcenter, maar als ‘contact center’ met inmiddels al 60 belplekken. We bellen niet simpelweg, maar streven naar de beste wijze van communicatie met uw (potentiële) donateur. Als partner in fondsenwerving streeft 4DMC naar de juiste benadering van donateurs en klanten voor het meest optimale resultaat.

4DMC wil zich onderscheiden van andere callcenters met het bieden van uitgebreide diensten:

  • Telemarketing (koud, warm, inbound, outbound)
  • Analyse & Advies
  • Multichannel

4DMC gaat samen met u kijken naar uw wensen. Vervolgens zullen wij een op maat gemaakte campagne opstellen. Zo worden er doelstellingen en verwachtingen opgesteld die als leidraad dienen voor het bellen. Vanaf de start heeft u direct online inzage in de resultaten van uw actie. Ook ontvangt u een dagelijkse rapportage met de voortgang.

4DMC: meer dan Telemarketing

Naast het bieden van effectieve telemarketing campagnes die koud of warm kunnen zijn wil 4DMC ook met haar klanten optimaal communiceren. De wensen van de klant staan bij ons centraal. Door korte communicatielijnen willen we snel en effectief kunnen inspelen op deze wensen. We willen transparant zijn door het dagelijks versturen van de rapportages.
Op verzoek kunnen we verschillende analyses uitvoeren op geworven data om een adviserende rol te kunnen spelen. Hierdoor kunnen we met de klant meedenken en meewerken aan het optimaliseren van campagnes. Naast telemarketing bieden we multichannel mogelijkheiden: combineer telemarketing met brief, email.

4DMC maakt het verschil!

4DMC streeft naar de beste wijze van communicatie met uw (potentiële) donateur. 4DMC heeft zich zelf hierin bewezen door te focussen op de volgende kwaliteiten:

  • Getrainde professionele medewerkers: Waarborging van gesprekskwaliteit kent de hoogste prioriteit.
  • Transparant en adviserend: Elke dag raportage en meer analysemogelijkheden.
  • Multichannel mogelijkheiden: Combineer inbound / outbound / email / door-to-door.
  • Bewezen resultaten: 3 Jaar op rij prijzen voor de Plantonics Telesales Team Trophy.

Benieuwd naar uw mogelijkheden? Kijk voor een uitgebreide beschrijving op diensten of neem contact op met directeur Marc Ruygt. Wij gaan graag met u in gesprek om uw wensen te bespreken.