Over 4DMC Supervisors

Passie en enthousiasme

Onze supervisors spelen een belangrijke rol in de dagelijkse aansturing van de fondsenwervende medewerkers en het monitoren van de campagnes.

Aansturing fondsenwervende medewerkers
Op de belvloer zijn zij het eerste aanspreekpersoon voor de fondsenwervende medewerkers. Voor kwaliteitswaarborging van de gesprekken luisteren en analyseren zij de gesprekken van de medewerkers. Zij beoordelen en administreren deze in meeluisterverslagen welke vervolgens worden besproken met de medewerker.
Een supervisor speelt een leidende rol spelen tot versterking van het teamgevoel, en hier zelf ook actief aan bijdragen. Het motto hier luidt vooral: "als de sfeer goed is, komt de rest vanzelf".

Monitoren campagnes
Erg belangrijk is dat de supervisors het verloop van de campagnes goed in de gaten houden. Zij monitoren en analyseren de campagnes en scores, om hierop nodige vervolgacties ondernemen. Gezamenlijk signaleert het team knel-, verbeterpunten en speelt een actieve rol spelen tot verbetering hiervan.

Het team
In het contact center bestaat het team van supervisors uit een gezellige groep, die met jarenlange belervaring alle kneepjes van Telemarketing volledig kennen.
Van links naar rechts zijn zij op foto: Astrid Ariaans, Wil van Woerkom, Anissa El Khattabi, Cora Ajbouni-Franken. Liggend: Marchel Lissenburg