Pijltje

Onze cases

Wij denken graag met u mee. Onze multichannel diensten bieden u de mogelijkheid om het contact met uw donateurs bij één partij onder te brengen. Hierdoor creëren we kansen en blijft klantcontact inzichtelijk, snel en financieel aantrekkelijk. Zo ontwikkelen we innovatieve concepten voor het werven van donateurs en werken we met behulp van de nieuwste technieken en systemen om het maximale rendement uit uw campagnes te halen. Een duidelijke aanpak waarbij wij zorgen voor uw verbinding met uw donateurs.

Case leadgeneratie

In samenwerking met diverse opdrachtgevers hebben wij succesvolle leadgeneratie campagnes ontwikkeld. Het idee is ontstaan uit een tweetraps benadering waarbij prospects eerst informatie aanvragen en vervolgens telefonisch worden geconverteerd. Doordat prospects zelf informatie en content opvragen blijkt hun intrinsieke motivatie. Door de juiste opvolging aan deze motivatie te geven ontstaat er een warme relatie waaruit een donateurschap voortkomt. Zo ontwikkelde Kinderfonds Mamas het vrolijke kinderboekje: Thijs en Thandi, dat ruim 45.000 keer via hun website werd aangevraagd. Wij volgden de aanvragers telefonisch op met een conversiecall. Het resultaat hiervan was minstens zo mooi als het boekje zelf!

Afbeelding

Kwaliteitsmonitor: Grip op werving

Onze Kwaliteitsmonitor 'Grip op werving' geeft u inzicht in kwaliteit van face to face werving. Door onafhankelijk en transparant te rapporteren krijgt u grip op werving. Hiermee kunnen zowel u als wij direct aan de slag om processen te verbeteren. 100% transparant en overzichtelijk.
Het resultaat is een verlaging van de uitstroom. Voor o.a. de Hartstichting realiseerden wij met de Kwaliteitsmonitor de afgelopen twee jaar op rij de laagste uitstroomcijfers. Een duurzaam resultaat om trots op te zijn!

Afbeelding

Data analyse: Doelgroep in kaart

Om duurzaam te kunnen acquireren is kennis van uw achterban belangrijk. Wie is een duurzame donateur en wie een passant? Maar belangrijker nog; waar vindt je ze? Met onze doelgroep analyse brengen wij uw achterban letterlijk in kaart. Op basis van data analyse profileren en segmenteren wij uw doelgroep. Door de bestaande achterban te verrijken met socio-demografische kenmerken zijn wij in staat om op postcode niveau de gewenste doelgroep per wervingskanaal te vinden. Zo kunnen we bepalen welke geografische gebieden interessant zijn om te werven. Onze analyses geven ook inzicht of uw leverancier wel het juiste profiel donateur voor u weet te vinden. In een maandelijkse review verrijken we de uitstroom én nieuw geworven donateurs om hun kenmerken en ‘overlevingskansen’ in kaart te brengen.

Trechter
Index
Afbeelding doelgroep in kaart

.

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.